Saturday, August 14, 2010

semangat nak raye

hari ni aku bangun2 je turus on lappy aku n pasang lagu raye...dari mlm td gile nk dengar lagu raye...ahaha...rase semanagt cket bln pose ni...lau x asyik ngantuk je...hmm...repot aku da ade improvement...cket je ag nk ciapkan...snin nk jumpe en wan aimran or dr.rozidawati lau xclap aku r...nk tye pasal repot ni cket...pastu settle n submit to demonstratot selase t...xmo2 tangguh keje da...sekarang kne focus on midterm...huhu,,,setahu aku ade 4 subject dr 9 subject sem ni yg ade midterm...banyak gak tu...kne start stdy da...hope aku xleka ng lappy nih...byk nk kne arrange n plan...lau xwat plan list hancur r...byk keje xciap...da decide nk blk 3hb sept...huhu...cepatnye balik umah...sempat r wat baju raye...xsaba lak nk wat baju tu cz sme ng mira n seri...ngee~ tpi kne egt ye kwn2, nk potong kain jgn wat on rabu cz ade yg mengatakan hari ni akan wat bju kte xsedap pakai or senget or pape yg -ve la...so, bijak pilih hari la ye...hope dapat beraye ng gumbira...ahahah...suke la bl sume adik beradik gather umah abah thun ni...ade hanie n areel gak...mesti lagi meriah kan...kuih raye aku xtaw pape...sme ade kokteh wat or dorang bli je...aku xamek port r psal kuih2 ni...aku amek port bab makan je...ehehehe...sedappppppppppppppppp~ tamat.

No comments:

Post a Comment