Sunday, August 1, 2010

RINDU KAT BLOG AKU...

ermmm...da lame kan xupdate blog ni...td pon tingat pasal blog ni sbb dila cte yang die tulis pasal moto die accdent kt blog...huhuhuhu....

aku ngah penin lg pasal laptop ni...smlm abg long n kok long suh download sendoro mende yang xde...aku da la xtaw sangat pasal mende alah ni...bile tye akak aku yg sorang tu mlm tdi, aku menangis cz ayat yang die rep kt aku...
aku bukannye nk susah kan mak abah or family kat umah tu...aku tye die cane nk wat pasal laptop ni je...tye nk kne balik ke, die balk ke...tbe2 kne basuh...hmm, tolla kot ckp die...tp mcm xtapis pon ayat...bkn la nk tacin ke pe...tapi beragak la kan...lantak la die...kadang2 terpikir xnk tolong die nnti bile die ade urusan kt cni nti...tp xelok lak...die kan akak....
xpe la...aku cube bedikari selagi boleh...bak kate mak aku..."xpela sah, selagi boleh wat sendiri, wat jela...susah nk mintak tolong orang ni..." aihhh...nk nangis lak ni..huhuhu...tabah! tabah! dak kuat xleh salu nangis...ehehehe....

aku nk lupekan dulu pasal laptop ni...t rjin2 aku explore la...pasni nk wat keje lak...nk cri jurnal n wat assigment yg ade...aku xleh jd malas da...hope mende alah ni xwat aku leka n trs hanyut...aku tingat pesan putri yg suh aku pandai2 bagi mse since sekarang aku bz ngan aktiviti kolej...pgg jawatan yg wat aku kne bagi komitmen pada tugas...subject sem ni lak banyak...hmm..aku harap aku mmpu tuk harngi sume...mak...abah...doakan kami ea...
semoga hari2 mendatang wat aku semakin tabah jalani hidupku..... aminnnn

No comments:

Post a Comment